Z ostatniej chwili

Tanie gadżety reklamowe

Świat biznesu nienawidzi dwóch rzeczy: próżni i przeciętności. Średnio dobra firma, z przeciętną ofertą, ma w rzeczywistości niewielkie szanse na odniesienie sukcesu. Tym, co  dzisiejszych czasach naprawdę się liczy, jest wyjątkowość. Wszystkie czekolady mleczne zawierają mleko – ale tylko jedna zawiera takie od fioletowej krowy, prawda? Otóż to. Nie wystarczy być dobrym fachowcem – trzeba zbudować w odbiorcach przekonanie, że się nim jest.

Tyle teorii – jeżeli natomiast chodzi o praktykę, sprawa nie wygląda już tak różowo. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji, pokazać, że mamy nieprzeciętne pomysły, jesteśmy nastawieni na klienta i warto na nas polegać?

Jednym z tańszych sposobów są gadżety reklamowe z nadrukiem. Oczywiście pod warunkiem, że nadruk jest ciekawy, inspirujący lub zabawny. Oczywiście, to, co dokładnie nadrukujemy, zależy od profilu naszej firmy oraz od potencjalnych odbiorców, którzy stanowią nasza grupę docelową, czyli tzw. target. Nieco inaczej będą wyglądały gadżety celujące w pana mecenasa, a inaczej w studenta ASP. Jeśli nawet mamy bardzo szeroką grupę odbiorców, bo np. produkujemy bardzo uniwersalną rzecz, jak np. zapałki czy papier toaletowy, powinniśmy zdecydować, co ma myśleć o nas nasz klient; innymi słowy, czy chcemy wyglądać na poważnych profesjonalistów, czy na zabawnych, wyluzowanych ludzi o szalonych pomysłach. A może nasza firma ma plasować się dokładnie pośrodku tych dwóch biegunów? Odpowiedź na to pytanie nie tylko pomoże nam wybrać najbardziej odpowiedni gadżet oraz nadruk na nim, ale również przyda się przy opracowywaniu długoterminowej strategii naszej firmy, warto więc przemyśleć tą kwestię.

Faktem jest natomiast, że we współczesnym świecie niezmiernie istotną rolę pełni personalizacja. Niby każdy z nas posiada podobny, prostokątny przedmiot, znany potocznie jako telefon, ale każdy wybiera inną tapetę (często bardzo osobistą, np. zdjęcie kogoś bliskiego), a także wyjątkową melodyjkę, indywidualny pokrowiec itp. Na świecie żyje kilka miliardów ludzi i miło jest wiedzieć (i pokazać), że nie jesteśmy dokładnie tacy sami, jak reszta. I na tej właśnie potrzebie indywidualności warto „zagrać”. Jeżeli nasza firma będzie oferować coś zwykłego, a jednocześnie wyjątkowego ze względu na ciekawy nadruk, możemy mieć pewność, że zostanie to zauważone i przekuje się na konkretne wyniki biznesowe.

Oczywiście, istotną kwestią jest jakość gadżetów, na których wykonany będzie nadruk. Jeżeli nawet wybierzemy super ciekawe zdjęcie, opatrzone nietuzinkowym podpisem, ale będzie ono wykonane na kiepskiej jakości przedmiocie, klient poczuje raczej rozczarowanie, niż przywiązanie do naszej firmy. Warto te z dobrze przemyśleć kwestię doboru przedmiotu – oczywiście, oferując wspomniany papier toaletowy, nie będziemy raczej rozdawać rolek z naszym logo, a tym bardziej ze zdjęciem szefa (chociaż pewien uszaty, lewicowy polityk pojawił się kiedyś na papierze toaletowym z podpisem „ulżyj sobie”). W każdym przypadku powinniśmy dokładnie przemyśleć kwestię doboru gadżetu, aby klient używał go możliwie często, a jednocześnie się nim nie znudził. Jeżeli mamy kłopot z dokonaniem wyboru, najlepiej jest postawić na klasykę, czyli kubki lub długopisy. Tego rodzaju gadżet jest na tyle uniwersalny, że łatwo będzie trafić w gusta, a jeśli zostanie spersonalizowany, klient będzie miał poczucie, że jest wyjątkowy i ważny dla naszej firmy.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.