Z ostatniej chwili

Tanie gadżety/nadruki

Każdy z nas docenia konkurencję i uznaje ją za pozytywne zjawisko – tak długo, jak długo dotyczy ona innych. O tym, jak trudno przebić się na tle innych firm, nie trzeba nikogo przekonywać. Sęk w tym, by osiągnąć to jak najmniejszym kosztem oraz w trwały sposób zapisać się w świadomości odbiorców i potencjalnych klientów.

Jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych są gadżety reklamowe, dające szerokie możliwości personalizacji. Takie rozwiązanie pozwala, przy stosunkowo niskich nakładach, wygenerować sporą ilość trwałych przedmiotów, oznaczonych naszym logo lub nazwą, które będą „pracować” na nasz sukces przez długi czas.

Oczywiście, aby gadżety reklamowe spełniły swoje zadanie, powinny zostać odpowiednio dobrane do profilu naszej firmy oraz do potrzeb i charakterystyki naszej grupy docelowej. Nie sztuką jest zamówić jakiekolwiek gadżety, nadrukować na nich nasze logo i martwić się, w jaki sposób skłonić ludzi do zainteresowania nimi. Ważne, by nasze gadżety, a więc eż nasze logo, trafiły w odpowiednie ręce. Nieco inne przedmioty będziemy więc dedykować marketingowcom wyższego szczebla, inne seniorom, a jeszcze inne studentom czy dzieciom.

Kolejną istotną kwestią jest odpowiednia dystrybucja. Pamiętajmy, że gadżet, który trafia w nieodpowiednie ręce, jest tak naprawdę stracony – a przecież to są nasze pieniądze. Zanim zdecydujemy się na wydrukowanie naszego logo na kubkach, magnesach czy koszulkach, powinniśmy zastanowić się, komu i w jakich okolicznościach będziemy je rozdawać. Oczywiście, można ustawić hostessę w galerii handlowej i kazać jej rozdawać gadżety każdej napotkanej osobie, ale skuteczność tego typu strategii jest znikoma, zaś koszy – wysokie.

Znacznie lepszym pomysłem jest postawienie na konkretną grupę docelową i obracanie się w miejscu, gdzie mamy szansę spotkać, których do niej zaliczamy. Jeśli więc produkujemy ubranka dziecięce, dobrym miejscem na promocję naszych produktów będą okolice dziecięcych centrów rozrywki, placów zabaw czy przedszkoli, w okolicy których możemy rozdawać nasze gadżety. Jeżeli natomiast sprzedajemy sprzęt rehabilitacyjny dla seniorów, idealnym miejscem promocji będą sanatoria i uzdrowiska.

A co mamy zrobić w przypadku, gdy nasza grupa docelowa jest bardzo szeroka, bowiem sprzedajemy przedmioty potrzebne praktycznie każdemu, jak np. skarpety czy żarówki? Trudno tu m owi c o konkretnej grupie odbiorców, więc najlepszą strategią będzie nadrukowanie naszego logo na przedmiotach możliwie uniwersalnych, ale koniecznie praktycznych. Zaliczyć tu możemy np. torby zakupowe, smycze na klucze lub długopisy. Tego typu przedmioty przydadzą się praktycznie każdemu, dzięki czemu nie zachodzi obawa, że nasz gadżet, a który przecież zapłaciliśmy, wyląduje po kilku krokach w śmietniku.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.