Z ostatniej chwili

Reklamowy pendrive

Rynek gadżetów reklamowych rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Jest to zapewne skutkiem faktu, że tego typu inwestycja, przy relatywnie niskich kosztach, jest bardzo skuteczne i dość szybko przekłada się na zyski firmy.

Gadżet idealny

Czy istnieje coś takiego, jak gadżet idealny? Prawdopodobnie tak – z tym, że dla każdej firmy będzie to inny przedmiot. Firmy, zajmujące się tworzeniem profesjonalnych gadżetów reklamowych, oferują dość szeroki asortyment o zróżnicowanych cenach. Możemy więc postawić na przedmioty bardzo tanie, jak np. breloczki czy smycze, albo zdecydować się na coś droższego, jak bluzy, zegary lub kamizelki.

To, jaki przedmiot będzie stanowił optymalny wybór w przypadku naszej firmy, zależy od kilku czynników; przede wszystkim od funduszy, jakimi dysponujemy oraz od profilu naszych klientów. Gadżety reklamowe powinny wpisywać się w filozofię naszej firmy oraz w jej ogólne standard. Jeśli więc oferujemy produkty dla dzieci, najlepszym wyborem będzie maskotka lub śliniaczek, a jeśli dla seniorów – pojemnik na tabletki lub torba zakupowa.

Coraz częściej stosowanym gadżetem reklamowym są pedrive. Doskonale nadają się one do promocji firm, które chcą podkreślić swój prestiż, nowoczesność oraz które oferują produkty przeznaczone dla ludzi zamożnych i aktywnych zawodowo: managerów, biznesmenów itp. Przyjrzyjmy się zatem, czy warto inwestować w tego typu przedmioty i na co należy zwrócić uwagę, zanim zdecydujemy się zamówić pendrive z naszym logo.

Nadruk czy grawer?

W przypadku pendrive, możemy zdecydować się na logo nadrukowywane lub grawerowane. Która z metod jest lepsza? Wszystko zależy tak naprawdę od naszej strategii marketingowej, a co za tym idzie – od przeznaczenia naszych pendrive'ów.

Jeżeli mamy zamiar dotrzeć do szerszej klienteli, a jednocześnie nie chcemy zrujnować budżetu naszej firmy, optymalnym rozwiązaniem będzie nadruk. Nadrukowanie naszego logo nie jest tak kosztowne, jak jego wygrawerowanie, dzięki czemu za tą samą kwotę będziemy mogli zakupić więcej sztuk.

Jeżeli natomiast mamy zamiar dotrzeć do węższej, wcześniej wyselekcjonowanej grupy klientów i chcemy zrobić na nich naprawdę dobre wrażenie, powinniśmy zdecydować się na grawer. Wygrawerowane logo będzie wyglądało znacznie bardziej elegancko i profesjonalnie, a ponieważ nie mamy zamiaru kupować setek sztuk, koszt takiej inwestycji wciąż będzie do przyjęcia. Tego typu penrdive można też podarować partnerom biznesowym oraz kontrahentom – będzie to miły i elegancki prezent, a jednocześnie podkreśli nasz prestiż i możliwości, co z pewnością przełoży się na przyszłe kontakty biznesowe i ułatwi współpracę.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.