Z ostatniej chwili

Nadruki reklamowe a identyfikacja wizualna

 

Faktem jest, że w większości jesteśmy wzrokowcami. Tekst pisany, nawet jeśli jest krótki i zabawny, nie trafia do naszej świadomości tak głęboko i tak szybko, jak obraz. O tym, jak ważne jest nasze logo i jego stała obecność w środowisku potencjalnych klientów, nie trzeba nikogo przekonywać – wystarczy czerwona ciężarówka, fioletowa krowa czy wielkie, świecące M i wszyscy wiemy, z jakimi firmami mamy do czynienia.

Identyfikacja wizualna pozwala budować wizerunek firmy i wzmacnia jej pozycję w świadomości klientów, co w bezpośredni sposób przekłada się na ich decyzje zakupowe.

Firma, którą znamy, zawsze wydaje się bardziej przyjazna i godna zaufania, niż ta, o której słyszymy po raz pierwszy. Z tego powodu, chcąc budować lojalność u naszych stałych klientów oraz zdobywać nowych, nie możemy zaniedbać tak istotnej kwestii, jak właśnie identyfikacja naszego logo i jego stała obecność w świadomości odbiorców.

Oczywiście, można to osiągnąć na kila sposobów, np. umieszczając nasze logo na bannerach reklamowych w Internecie czy na przydrożnych billboardach.

Znacznie tańszym, a równie skutecznym rozwiązaniem jest jednak posłużenie się gadżetami reklamowymi, które, oprócz obecności naszego logo w środowisku obdarowanych osób, pozwalają również zwiększać ich lojalność na zasadzie wdzięczności – w końcu firma dała im coś za darmo, warto więc skorzystać z jej usługi dać jej zarobić po raz kolejny.

 

Podarowanie nawet niewielkiego, ale użytecznego gadżetu spowoduje, że dla klienta przestajemy być anonimowi. Nasza firma jawi mu się, jako znana i przyjazna. Jeśli więc zapragnie skorzysta z towarów lub usług z naszej branży, z pewnością pomyśli właśnie o nas. Nie oznacza to oczywiście, że na sto procent do nas wróci – taką skuteczność daje jedynie monopol na dany produkt. Faktem jest natomiast, że spośród dziesiątek innych firm, w pierwszej kolejności pomyśli właśnie o tej, z którą ma codziennie do czynienia, pisząc podarowanym przez nią długopisem czy oglądając jej logo na kubku lub podkładce pod mysz.

O nadruki reklamowe na papierze czy kopertach jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie, ponieważ wykonane są z rozmaitych materiałów, wymagają skorzystania z usług profesjonalistów. Odpowiedni wybór gadżetów reklamowych oraz ich oznakowanie nie jest wcale kwestią tak oczywistą, jakby się mogło z pozoru wydawać. Warto więc skorzystać z porad firm, które zajmują się tym na co dzień, bowiem pozwoli nam to uniknąć wielu kosztownych błędów. Pamiętajmy, że nasze logo inaczej będzie się prezentować na powierzchni płaskiej, a inaczej na cylindrycznej, np. na kubku. Inne wrażenie zrobi na torbie zakupowej, a inne na niewielkiej powierzchni długopisu. 

Dlatego właśnie tak ważne jest zamawianie gadżetów reklamowych u wyspecjalizowanych firm, które nie tylko wykonają je zgodnie z naszym zamówieniem, ale też będą służyć nam radą w doborze najbardziej optymalnych rozwiązań.

 

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.