Z ostatniej chwili

Kup tanie gadżety

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Może jest to tylko strata pieniędzy, a może forma zaspokojenia własnego narcyzmu i upajania si e naszym wspaniałym logo?

W rzeczywistości gadżety marketingowe stanowią bardzo skuteczny sposób promowania swojej marki oraz budowania sympatii klientów. Badania wykazują, że zdobycie nowego klienta jest mniej więcej dziesięciokrotnie droższe, niż utrzymanie starego. Warto więc zainwestować w przedmioty, które będą przypominać naszym klientom o naszej firmie oraz utrwalać ich lojalność.

Generalnie, warto pamiętać, że każdy z nas lubi dostawać coś za darmo. I wcale nie musi to być cenna rzecz, wystarczy drobny upominek, którego klient się nie spodziewał, a który potraktuje, jako miły gest od firmy. Wiele firm wykorzystuje tą strategię – np. duże drogerie, oferujące ekskluzywne kosmetyki, zawsze dołączają niewielkie gratisy. Można by pomyśleć, że osoba, która właśnie wydała 200 PLN na krem zignoruje próbkę o wartości kilkunastu groszy; nic bardziej mylnego. Potraktuje to, jako prezent, niezależnie od dysproporcji cenowej, a co więcej – na zasadzie wdzięczności będzie się czuć do pewnego stopnia zobowiązana do kolejnej wizyty w tak miłym sklepie.

Co więcej, jeżeli w umiejętny sposób dobierzemy nasze gadżety reklamowe, możemy mieć pewność, że nasz klient będzie ich używał, a więc – reklamował nas śród swoich znajomych, współpracowników i krewnych, jednym słowem, wszędzie tam, gdzie się pojawi. O ile gratisowy flakonik perfum nie rzuca się w oczy, o tyle torba zakupowa z naszym logo – owszem. Podobnie działają wszelkie gadżety „biurowe”: długopisy, podkładki pod mysz czy zgrabne notesiki. Obdarowany takim gadżetem klient będzie więc nie tylko czuł się do nas przywiązany, ale jeszcze będzie nas reklamował, i to zupełnie za darmo.

Dość istotną kwestią jest oczywiście odpowiednie skalkulowanie kosztów. Gadżety reklamowe, ponieważ będą stanowiły naszą wizytówkę, nie mogą być kiepskiej jakości – w takim przypadku staną się raczej naszą antyreklamą. Z drugiej strony, siła tego rodzaju narzędzi leży w ich mnogości, jeżeli więc wybierzemy przedmioty zbyt drogie, to poniesiemy znaczne koszty. Warto trzymać się zasady złotego środka – nie oszczędzać zbytnio, ale też nie „przestrzelić”, oferując (w końcu za darmo) przedmioty znacznej wartości.

Jeżeli nie mamy pewności, jaki gadżet wybrać, najbardziej uniwersalnym przedmiotem będzie brelok do kluczy. Jest to na tyle drobna rzecz, że jej koszt jest stosunkowo niewielki, nawet jeśli została wykonana z materiałów bardzo dobrej jakości. Z drugiej strony, każdy z nas posiada przynajmniej jeden komplet kluczy, więc brelok z pewnością mu się przyda. Warto też zauważyć, że klucze to coś, co mamy w ręku codziennie, więc obdarowany brelokiem klient będzie miał stały kontakt z naszym logo. Jeżeli dodatkowo uda nam się zrobić brelok w jakiś sposób ciekawy, np. będzie posiadał intrygujący czy zabawny tekst albo będzie jednocześnie otwieraczem do butelek, możemy mieć pewność, że klient będzie chciał się nim pochwalić i zupełnie „przypadkiem” zareklamuje nas w swoim środowisku.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.