Z ostatniej chwili

Kampania reklamowa z wykorzystaniem gadżetów

Prowadzenie kampanii reklamowej powinno zostać odpowiednio przemyślane. Wbrew pozorom, wcale nie wymaga to ogromnych nakładów finansowych, angażowania sztabu specjalistów oraz posiadania specjalnego pionu do spraw marketingu. Najbardziej skuteczną, a przy tym relatywnie tanią metodą przeprowadzenia kampanii reklamowej naszej firmy jest zastosowanie gadżetów reklamowych, na których umieścimy nasze logo. Klienci, którzy dostaną od nas coś gratis, będą się czuli docenieni i zobowiązani do kolejnych zakupów, zaś dzięki temu, że używać otrzymanych przedmiotów, będą nas reklamować w swoich środowiskach. Jakie gadżety mamy zatem do wyboru i na które z nich warto postawić?

Klasyka, czyli smycze, długopisy i podkładki

Wszystkie te przedmioty mają pewną wspólną cechę: są tanie. Dzięki temu, nawet przy skromnym budżecie, będziemy mogli zamówić spora ilość tego rodzaju gadżetów, dzięki czemu nasze logo i nazwa staną się znane szerszej klienteli. Oczywiście to, że przedmioty te s a niedrogie nie oznacza, że warto wybierać najtańsze z nich. Pamiętajmy, że reklama na długopisie, który po kilku godzinach odmówi posłuszeństwa, w rzeczywistości będzie naszą antyreklamą, ponieważ zasugeruje, że nasze usługi są równie niskiej jakości, jak nasze gratisy.

Odzież reklamowa

Odzież, czyli koszulki, bluzy, kamizelki i czapki z naszym logo stanowią oczywiście znacznie większy wydatek. Tym niemniej, warto rozważyć tego typu reklamę, ponieważ posiada ona znacznie większą siłę oddziaływania, niż opisane powyżej drobne przedmioty codziennego użytku.

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe stanowią świetny nośnik dla naszej reklamy, ponieważ zwykle kojarzą się bardzo pozytywnie: z kawą, ciepłem i dobrym smakiem. Dzięki temu mechanizmowi, nasze logo, które zostanie na nich nadrukowane, będzie wywoływać te same dobre skojarzenia. 

Pendrive reklamowe

Pendrive stanowi co prawda pewien wydatek, ale w uzasadnionych przypadkach taka właśnie forma reklamy będzie najbardziej skuteczna. Nasze logo na pendrive oznacza bowiem, że jesteśmy firmą godną zaufania, majętną i na tyle ceniącą klienta, że zdolną obdarować go czymś cennym. Oczywiście, jeżeli specjalizujemy się w sprzedaży tanich przedmiotów, reklama na pendrive mija się z celem. Ale jeśli oferujemy stosunkowo drogi towar, nie możemy oczekiwać, że nasi klienci zadowolą się przeciętnym gratisem w postaci smyczy lub breloczka. W takim przypadku, chcąc zostać zapamiętani, powinniśmy zainwestować w bardziej ekskluzywne gadżety reklamowe i oczywiście nie rozdawać ich przypadkowym osobom.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.