Z ostatniej chwili

Gadżetowa reklama firmy

Gadżety reklamowe stanowią jeden z najbardziej skutecznych sposobów docierania do klienta. Ich siła tkwi przede wszystkim w stosunkowo niskiej cenie oraz dużej atrakcyjności dla obdarowanych.

Zasada wzajemności

 

Każdy z nas lubi czuć, że jest ważny, wyjątkowy oraz mile widziany. Klient, a nawet potencjalny klient, który otrzymuje coś od firmy X właśnie tak się czuje, skutkiem czego jego przyszłe decyzja, dotyczące zakupów, są już w pewien sposób zdeterminowane. Działą to na zasadzie wzajemności – staramy się w jakiś sposób odwdzięczyć komuś, kto był dla nas miły i zrobił nam nawet niewielki prezent. Oczywiście, aby zasada działała w sposób skuteczny, prezent musi spełnić kilka prostych warunków.

 

Odpowiednie ręce

 

Przede wszystkim, nasz prezent, czyli gadżet reklamowy, powinien trafić w odpowiednie ręce. Jeżeli więc sprzedajemy np. specjalistyczny sprzęt wspinaczkowy, powinniśmy się upewnić., że osoby, którym rozdajemy gadżety reklamowe, mają z tym zagadnieniem cokolwiek wspólnego. Staruszek – emeryt, choćby czuł się bardzo zobowiązany otrzymanym od nas prezentem, nigdy nic od nas nie kupi, ponieważ w żadnym stopniu nie należy do naszej potencjalnej klienteli. Oczywiście, może się tak zdarzyć, że kupi coś dla wnuka, który się spina, ale lepiej by było dotrzeć do niego bezpośrednio.

Zanim więc zdecydujemy się za zamówienie gadżetów reklamowych, powinniśmy się zastanowić, komu i w jakich okolicznościach będziemy je rozdawać. Idealnym miejscem są wszelkiego rodzaju targi i spotkania tematyczne, ale równie dobrze działaj a prezenty rozdawane wszędzie tam, gdzie nasi potencjalni klienci regularnie chodzą. W przypadku seniorów będą to prawdopodobnie ośrodki zdrowia, centra rehabilitacji czy sanatoria, natomiast w przypadku studentów- okolice akademików czy klubów.

 

Odpowiedni rodzaj gadżetu

 

Kolejną kwestią jest dobranie rodzaju przedmiotu do preferencji, a przede wszystkim – do potrzeb naszych klientów. Jeżeli nawet trafimy do potencjalnego klienta, ale damy mu coś, czego będzie używał jedynie okazjonalnie, wówczas nasz gadżet nie przyniesie spodziewanych rezultatów. Zasadą jest, że klient powinien możliwie często sięgać po otrzymany od nas przedmiot. Wtedy nasze logo będzie stale obecne w jego środowisku i zarówno on sam, jak i ludzie, wśród których się obraca, zaznajomią się z naszą firmą, dzięki czemu będą ją uważać za sprawdzoną i godną zaufania.

Jeżeli więc chcemy na stałe zagościć w świadomości młodych rodziców, najlepiej sprawdzi się gadżet w postaci śliniaczka, plastikowego kubeczka dla dzieci czy pojemnika na chusteczki. Jeżeli natomiast celujemy w nastolatków, znacznie lepiej sprawdzą się smycze, odblaski czy gadżety do smartfonów.

 

Odpowiedni kontrahenci

 

Kampania reklamowa, prowadzona za pomocą gadżetów ma szansę powodzenia tylko wówczas, gdy będą one odpowiedniej jakości, a jednocześnie ich zakup nie nadwyręży zbytnio naszego budżetu. Z tego powodu najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zamówienie gadżetów w profesjonalnym sklepie internetowym, który oferuje znacznie niższe ceny, niż sklepy stacjonarne, a jednocześnie gwarantuje znacznie wyższa jakość, niż prezentują  przedmioty kupiona na najtańszych aukcjach internetowych.

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.