Z ostatniej chwili

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu

Kluczem do powodzenia w biznesie jest umiejętność dotarcia do klienta i zbudowania jego lojalności. O tym, ile wysiłku wymaga wykonanie tego pozornie prostego zadania wie każdy, kto kiedykolwiek próbował swoich sił w biznesie. Konkurencja nie śpi, zaś klienci, stale atakowani nadmiarem treści reklamowych, w pewnym momencie zdają się na nie uodparniać.

Wszystko to powoduje, że firmy poszukują coraz to nowych sposobów na utrwalenie się w świadomości potencjalnych odbiorców. Jedną z najbardziej skutecznych, a jednocześnie stosunkowo niedrogich metod jet reklama za pomocą gadżetów z nadrukiem.

Siła oddziaływania tego typu reklamy wiąże się z prostym mechanizmem psychologicznym – klient, który został czymś obdarowany (nawet, jeśli jest to rzecz o niskiej wartości), czuje się poniekąd zobowiązany do lojalności wobec naszej firmy. Z drugiej strony, ponieważ używa otrzymanego od nas gadżetu, jednocześnie propaguje naszą markę i nasze logo w swoim środowisku, pracy bądź domu.

Oczywiście, aby kampania tego rodzaju przyniosła spodziewane efekty, musimy spełnić kilka warunków. Przede wszystkim, gadżety powinny być odpowiednio dobrej jakości. W końcu podpisujemy je własnym logo, więc do pewnego stopnia bierzemy odpowiedzialność za ich trwałość. Zamawiając gadżety reklamowe warto więc postawić na współpracę z profesjonalistami, którzy zagwarantują nam wysoką jakość wykonania, a tym samym trwałość i estetyczny wygląd. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest tu korzystanie z usług specjalistycznych sklepów internetowych, które zapewniają najwyższe standardy jakości, a jednocześnie oferują znacznie bardziej atrakcyjne ceny, niż sklepy stacjonarne.

Kolejnym niezmiernie ważnym zagadnieniem jest użyteczność naszego gadżetu. Jeżeli będzie to przysłowiowy balonik, możemy być pewni, że najdalej po kilku godzinach wyląduje w koszu na śmieci. Aby nasze logo utrwaliło się w świadomości klienta i osób z jego otoczenia, musimy umieścić je na przedmiocie, którego klient będzie często i regularnie używał. Dlatego jeszcze przed rozpoczęciem kampanii reklamowej powinniśmy zastanowić się, kim jest nasz typowy klient, jakie ma potrzeby oraz w jakich sytuacjach będzie używał przedmiotu, który od nas otrzyma. Jeżeli oferujemy produkty dla seniorów, doskonałym rozwiązaniem będzie podarowanie im torby na zakupy, pojemniku na pastylki czy etui na okulary. Jeśli natomiast naszymi głównymi odbiorcami mają być osoby aktywne zawodowo, warto postawić na długopisy lub pendrive, które z pewnością przydadzą im się w czasie pracy.

Co jednak powinniśmy wybrać, jeśli nie mamy ściśle ustalonego profilu klienta lub oferujemy produkt na tyle uniwersalny, że naszym klientem może być praktycznie każdy? W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie postawienie na równie uniwersalny przedmiot, np. na smycz z naszym logo. Prawie każdy z nas nosi ze sobą klucze i telefon, więc smycz reklamowa z pewnością znajdzie szerokie zastosowanie.

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.