Z ostatniej chwili

Co zagwarantuje nam skuteczną reklamę?

Starzy Chińczycy powiadają że reklama jest dźwignią handlu. Dźwignia czy nie, trudno nie zauważyć, że aby dotrzeć do potencjalnego klienta, trzeba mu się w odpowiedni sposób zaprezentować. Ma to szczególnie duże znaczenie, kiedy produkujemy bądź sprzedajemy produkt powszechnie używany, bowiem wówczas posiadamy pewnie znaczną konkurencję i chcąc utrzymać się na rynku, musimy dać się zauważyć. Ba, ale jak to zrobić? A co więcej – jak to zrobić skutecznie? Istnieje cała dziedzina wiedzy, związana z marketingiem, drogami dotarcia do klienta i budowania własnej marki. Jedną z najprostszych, a równocześnie bardzo skutecznych strategii marketingowych, jest zainwestowanie w niedrogie, ale ciekawe gadżety reklamowe. Oczywiście, aby taka strategia miała szanse powodzenia, musimy spełnić kilka warunków.

Po pierwsze, dobór gadżetów

Co dość oczywiste, innego rodzaju gadżety będziemy rozdawać seniorom, inne młodym matkom, a inne ich dzieciom. Wszystko zależy od tego, kto jest naszą grupą docelową, a więc – jakiego rodzaju gadżetu będzie potrzebować. O ile małe dziecko ucieszy balonik, o tyle senior raczej doceni torbę na zakupy, a student – otwieracz do butelek. Kolejną kwestią jest sposób dystrybucji naszych gadżetów. Jeżeli już decydujemy się na poniesienie pewnych kosztów związanych z nadrukowaniem na nich naszego log, warto zadbać, by trafiły w ręce tych osób, na których atencji najbardziej nam zależy. Baloniki warto więc rozdawać tam, gdzie możemy spotkać dzieci – w okolicach placów zabaw, imprez dziecięcych czy kulkoladnii. Otwieracze do butelek możemy rozdawać na miasteczku studenckim, zaś przedmioty dla seniorów – w sanatoriach czy ośrodkach zdrowia.

Po drugie, jakość

Gadżety reklamowe stanowią nie tylko narzędzie marketingowe – są również pewnego rodzaju wizytówką naszej firmy. Jeśli więc decydujemy się na ich zakupienie, warto zadbać o to, by był y one stosunkowo dobrej jakości. W przeciwnym przypadku, nasza reklama stanie się antyreklamą, bowiem będzie sugerowała, że oferowane przez nas produkty i usługi są równie niskiej jakości, jak nasze gadżety. Nie oznacza to, że koniecznie muszą być drogie. Warto odpowiednio skalkulować budżet i zakupić taki rodzaj przedmiotów, który nie zrujnuje naszego budżetu, a jednocześnie pozwoli zakupić przedmioty, które będą stanowiły godną reprezentację naszej firmy. Jeżeli więc nie stać nas na zakup dobrej jakości parasoli, zainwestujmy w breloczki czy smycze do kluczy. Są one znacznie tańsze, więc przy stosunkowo niskich nakładach finansowych, będziemy mogli pozwoli c sobie na zadowalającą jakość

Po trzecie, siła przywiązania

Ok, zainwestowaliśmy pewną kwotę, posiadamy już gadżety i pomysł na ich dystrybucję. Czy jednak na pewno warto rozdawać coś za darmo? Czy taka inwestycja się zwróci? Fakt, że wiele dużych firm, posiadających całe działy zajmujące się marketingiem, inwestuje w tego rodzaju reklamę, jest najlepszym dowodem, że jest to skuteczna forma dotarcia do klienta. Każdy z nas lubi dostawać coś za darmo. I nie chodzi bynajmniej o to, by była to rzecz znacznej wartości – nawet stosunkowo tani, ale  ładnie wykonany i ciekawy gadżet spowoduje, że klient przyjmie go z wdzięcznością i będzie go chętnie używał. Wdzięczność i poczucie przywiązania spowodują zaś, że chętnie do nas wróci i będzie nas polecał. Za każdym zaś razem, kiedy sięgnie po nasza koszulkę, brelok, kubek czy długopis, będzie tak naprawdę pracował dla nas, propagując w swoim środowisku nasze logo.

 

A może zastanawiasz się nad reklamą video? W takim razie sprawdź koniecznie tę ofertę!

filmy i spoty

 

O nas

logo-footer

Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące gadżetów reklamowych, ich wykorzystania i efektywności jaką przynoszą. Zapraszamy do czytania!

kontakt@eremico.pl

http://www.gebuko.ro/

Często czytane

Pomysł na prezent – tanie nadruki
Tanie gadżety reklamowe
Tanie gadżety/nadruki

Świeże newsy branżowe

Drobiazg od firmy gwarantem sukcesu
Reklamowy pendrive
Smycze reklamowe
© Copyright Eremico.pl. All Rights Reserved.